11 april 2014

Utan kallingar!

Äntligen vår!

Nu kan jag äntligen gå ut utan långkalsonger, eller ja, leggings under jeansen för att vara mer exakt! Känns SÅ gött! Men mössa har jag inte kunnat skippa helt ännu. När man har en så go liten kille här som säger:
- Mamma, du får låna min mössa, den kommer passa dig perfekt. 
Då säger man helt enkelt inte nej. Och det är inte vilken mössa som helst jag använt den senaste veckan, nej, Eriks snygga favoritmössa! 

Kolla in mössan! Snacka om att jag varit snygg hela veckan!


Idag har vi varit hos kusinerna, min syster Anna Wahlström och hennes familj. Super kul, men Erik var lite bekymrad på vägen hem över några små detaljer. Här kommer lite funderingar jag fick höra av Erik i bilen hem:

- Varför bort dem så långt bort? Kan du inte flytta till det gröna huset så dem bor granne med oss? (Vår ena granne har ett grönt hus) 

- Mamma, jag kunde inte komma ihåg vad alla barn heter, och en kille sa fel namn till mig en gång, men det gör inget, han får kalla mig vad han vill. 

- Jag fick en kram av en tjej där hos Anna. Men jag fick aldrig någon puss, bara en kram, men jag vet inte vad tjejen heter. 
Familjen Wahlström.


2 kommentarer:

  1. Hihi Sötaste lille Erik & du var säkert hur snygg som helst i den mössan ♡ ..
    Så roligt att hälsat på kusinerna & så han funderar Erik fniss så söt!

    /Kram på Er!

    Pst ..
    Vilket fint Fotokollage på familjen Wahlström!

    SvaraRadera
  2. Tack för ert besök ♡ verkligen roligt och barne uppskattade det verkligen. Speciellt Wihlmer. Så söt han är Erik med sina funderingar hihi

    Kram på er och än en gång Tack för idag!

    SvaraRadera