30 april 2014

Min födelsedag!

32 år gammal

Hade en helt underbar födelsedag igår! 

Solig morgonpromenad i vår vackra hamn.
Utbjuden på lunch och glass av min mamma.
Blomsterbud av min älskling.
Underbar promenad i stadsparken med mamma och barnen. 
God fika med pappa, Barbro, svärmor Gun och svåger Per på kvällen.
Avslutade med lite snacks och Biggest Loser. 

Onyttig, men underbar dag! 

God lunch på Hamnkrogen i Hjo.

Njuter av solen i hamnen. 

Polkaglass i hamnen som efterrätt.

Redan 32 år gammal, tiden går fort när man har roligt!

Presenter från svärmor Gun.

Halsband från min älskling.

Ännu ett snyggt halsband från min Älskling.

God presentkorg från Njuta av pappa o Barbro, mums!

Fick också presentkort, en bok, en proffsig tygsax och makerings penna till tyg.
Riktigt bra dag! 

Önskar er en trevlig Valborg!

3 kommentarer:

  1. Det var en solig & härlig dag på din födelsedag & jag njöt verkligen - Härligt med en heldag (nästan) tillsammans,riktigt fina foto på dig/Kram din mamma som önskar er en härlig valborg!

    Pst...Så Fina presenter du fick :)

    SvaraRadera
  2. Åh så underbar dag du fick ♡ Så fin du är kära syster ♡ Och fina presenter fick du också.

    Mängder med kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Synd att jag jobbade annars hade jag vart med på lunchen och firat dig kram

    SvaraRadera