3 april 2014

Inte som mamma!

Smarta tjejen Isabella

Jag sa till min goa lilla dotter:
- När du blir stor så kommer du se ut som mamma. 
Bella är väldigt lik mig, och ser nästan identisk ut med hur jag såg ut som liten. Det finns ingen tvekan på att hon kommer likna mig även som äldre. 

Bella tittar skeptiskt på mig, nerifrån och upp, sen säger hon:
- Nej mamma, jag kommer se Isabella ut. 

Bella, jag o Erik sommaren 2013.

Måste säga att det var bland det smartaste svaret hon kunde gett på mitt påstående. Det hade jag inte väntat mig. Blev glatt överraskad och kunde inte låta bli att skratta lite åt hennes söta svar. 

2 kommentarer:

  1. HihiInte bara lik utan även lika smart som sin mamma,goa Isabella "Bella" ...
    Härligt sommarfoto får mig att längta/Kram på Er!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild=)

    SvaraRadera