23 april 2014

Röd och vit

Fullt upp med husvagnen!

Jag har fullt upp med vår nyinköpta husvagn. Håller på att få den lite fräsch. 
Jag har tvättat alla dynor och gardiner. Jag har målat toaletten grå, innan var den så orange att det nästan stack till i ögonen när man tittade in där!
Jag har målat köket vitt, blev så ljust och fräscht. 
Jag har självklart gjort en storstädning invändigt!
Det röda har lackats rött igen. Fönster har tätats och putsats.
Man kan knappast tro att denna Kabe Safir är från 1975 när man tittar på dessa bilder. Så fin och fräsch! 

Vår fina Safir.

Nu längtar jag till midsommar då premiärturen i vår "nya" husvagn ska ske.

Bjuder på lite bilder från vårt rullande "hus".

Köket, dock saknas kylskåpet som ska stå bredvid. 

Barnens blivande "sovrum".

Längst in kommer jag och Fredrik sova.

Köket och "barnens hörna".

4 kommentarer:

  1. Jättefin husvagn för att vara så gammal & det var mysigt att fika i den hihi ♡ ..
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Trevligt o mysigt! Kram ellenor

    SvaraRadera
  3. Husvagnen ser fin ut kram

    SvaraRadera