30 april 2014

Grotesk i bikini

Ingen över 25 år!

Kom och tänka på den här killen som jag hörde på P3 för något år sedan. Han kanske var 18-19 år gammal och ringde in för att diskutera kvinnor i bikini. 
Hans åsikt var att det borde vara förbjudet för kvinnor över 25 år att få visa sig i bikini. Han ansåg att det var så groteskt och fult på kvinnor som var 25 år eller äldre, oavsett vikt och kroppsform. 

Killen vet ju uppenbarligen inte vad han pratar om! 
Eller vad säger ni tjejer? Kolla bara in dessa välkända brudar! 
Vem hade inte velat se ut så här, oavsett ålder!!! 
Kanske kan komma dit en dag, i närheten i alla fall. Beach 2015!

Angelina Jolie fyller 39 år i sommar, grotesk va?!

Jennifer Aniston som fyllt 45 år, hur vågar hon visa sig i bikini?!

Cameron Diaz, 41 år. Vem vill se henne i bikini?!


3 kommentarer:

  1. Ne,han vet INTE vad han pratar om tänk alla gubbar i badbyxor med stora ölkaggar eller de små spikiga med nerhasade badbraller fy för dem=(

    SvaraRadera
  2. Hahhaa fast jag försöker att inte jämföra mig med andra kvinnor. Jag måste lära mig att tycka om mig som jag är och inte stressa upp mig för att jag inte ser ut som dessa kvinnor. Och skulle jag vilja se ut som någon av dem är det bara jag själv som kan göra något för att komma dit. Men visst är de fina och kan kanske ge en lite motivation.

    Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, bilderna ger helt klart motivation till att leva ett sundare liv själv. Men hela grejen att kvinnor äldre än 25 år skulle se hemska ut i bikini är en helt sjuk och fel verklighetsbild som denna grabben fått. Jag ville visa med dessa bilder att även äldre kvinnor kan vara SÅ snygga i bikini! =)

      Radera