1 november 2013

Gift med Emil i Lönneberga

Vilken överraskning!

Kommer en snubbe o dumpar lite pusselbitar av aluminium, i en helt svart Van, utan logga på eller något alls som avslöjar vart han kommer ifrån. Han lämnar över en faktura till mig, jag ler och skriver snällt under utan att kolla på faktura. Nästan 9000:-!!
Fredrik, din förgrymmade unge! 

Ja, han är allt annat än en toffel, den saken är klar! 

Hittade en söt liten Mini 1000 utanför ICA idag. Någon som inte har behov av en penisförlängare, eller kan det vart frugans bil? 
Mini 1000

Idag är det FREDAG, vilket innebär Idol på TV för mig. Ser jag fram emot. 
I morgon bär det av mot Trollhättan och besök hos min äldsta syster. Så roligt! Har inte sett henne på flera månader nu! 

Önskar er alla en underbar helg! 

5 kommentarer:

  1. Hihi Fattar inget men söt liten Mini 1000 :)
    Oooo...Så skojsigt att åka till Trollhättan - Hälsa så hjärtligt från mig <3

    /Fredagskram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Istället för pusselbitar, läs byggställning ;)

      Radera
    2. Ja såklart hihi ...
      Ha en underbar dag i Trollhättan/Kram

      Radera
  2. Det är väl inte din bil?Trevlig Fredag=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, nej min bil är raka motsattsen med sina nästan 3 ton i vikt och markfrigång som klarar svår terräng ;)

      Radera