26 november 2013

Dags för barn nr.3?


Isabella badar, 1 vecka gammal.

Många små nyfödda!

Min lillebror och hans tjej har fått bebis nr.3 på Eriks födelsedag den 28 oktober. 
Min storasyster Anna ska ha sin nr.10 IDAG! 
Och flera vänner har under hösten fått bebis. 
En god vän väntar nr.2 som kommer nästa år. 

Bella 4 månader gammal.

Måste säga att jag blir bra sugen på att skaffa bebis nr.3 här! 
Nu har ju Fredrik steriliserat sig så det kommer inte på frågan, men jag kan väl få drömma och tänka tanken ändå? Jag vet ju att läkarna kan "fixa ihop" Fredrik igen, om han vill. 

Erik som nyfödd.

Tittade på gamla bilder på Erik och Isabella när de var små bebisar. Det gjorde mig ännu mer sugen på en liten bebis igen! Gud så mysigt! 

Lille Erik några veckor gammal.

4 kommentarer:

  1. Naw så söta bilder ♥ Och du stort tack för idag!! Förstår att suget kan komma faktiskt.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Naw...Sååå söta mormors godingar då som nu <3
    Natti Natti Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder! Babyboom kan man ju säga att det är som har hänt o kommer hända! Har några vänner som oxå väntar tillökning. Så spännande att se vad dom kommer få =) Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad tydligt man ser att det är Erik och Bella de är så fina era barn Madde kram

    SvaraRadera