22 november 2011

Shopping!

Idag blir det Ikea i Örebro. Har en LÅNG inköpslista som ska betas av! Men det bästa av allt är ju att middagen blir på Burger King på väg upp, mums!!!

För övrigt går allt framåt, vissa saker dröjer och strular, men det mesta går i alla fall enligt mina planer. Men risken är STOR att jag inte kommer hinna få igång min kortläsare till öppningen så jag bara kommer kunna ta kontant betalning..... så tråkigt och dumt...

Erik tittar på Hitta Nemo nu, så lugnt och skönt.

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du får ordning på allt som du vill ha det, men jag tror på dig! Ska bli så roligt att komma på premiäröppningen!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Ja det där med kortläsre krånglade ju massor för oss oxå men vi hade ju tur att sören hade kvar sin så fick vi ändra i efterhand sen.. hoppas du får ordning på det men det tror jag allt.. kram kram

    SvaraRadera
  3. Burger King är ju inte fel hehe Hoppas du får din kortläsare snabbt!

    SvaraRadera