11 november 2011

Ladies Night

Ikväll blir det Ladies Night i Lidköping med Emelie Sterner och 15 andra tjejer från Mariestad. Ser jag verkligen fram emot. Först ska vi ut och äta ihop. Så roligt! Dom säger ju att det ska vara en RIKTIGT bra show, så det får vi hoppas på.
Får jag användning av någon klänning också som jag ska sälja i min butik, så ikväll blir jag en liten reklampelare för min butik.

Resten av helgen kommer vi spendera nere i lokalen för att renovera. Mycket som ska göras!

Trevlig helg på er alla

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en trevlig kväll =) Får berätta om kvällen vid ett senare tillfälle ;) Många kramar

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt!! Ha en riktigt skön kväll med tjejerna. Och stort lycka till med renoveringen!
    Ha det gott!

    Massor med kramar till dig!

    SvaraRadera