8 november 2011

Överlycklig!

Fick ett BRA besked från banken idag så i december startar jag min egna butik i Mariestad!!
Nu har jag SÅ mycket som ska fixas och göras inför starten av mitt företag. Har i alla fall skickat in papper till skatteverket idag för ansökan om F-skattsedel.

I kväll ska vi "fira" med en god middag här hemma, eller om det blir att vi tar med barnen med ut och äter. Får se vad Fredrik vill och orkar när han kommer hem sen.

Är så glad! Ska bli så roligt och spännande. Typiskt bara att kommunen ringde för att meddela att dom INTE kan ge Bella en dagisplats.....suck....vet inte riktigt hur jag ska kunna lösa detta.

4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt!! Stort Grattis!! Lycka Till nu och ha en riktigt mysig middag ikväll!!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis Madde jag har hållt tummarna för dig varje gång, men jag sa ju att du inte skulle ge upp bara ta nästa bank:) å det gick ju vägen:) synd bara att inte Bella får någon dagis plats.. men det kommer nog att lösa sig till slut. kram kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul, har du hittat ngt bra namn till affären? Jättegrattis från oss, trist dock med Bella.. Men som emelie säger kommer det nog ordna sig =) Hoppas på det bästa =) Många kramar

    SvaraRadera
  4. Vilken glädjande nyhet,har hållt tummarna så de blivit blå här!
    ♥-ligt Grattis & Lycka Till/Kram

    SvaraRadera