6 november 2011

i morgon gäller det

Sista chansen för mig i morgon att lyckas övertala banken att låna ut pengar till mig så jag kan starta mitt företag. Säger dom nej denna gång är det nog tyvärr kört.... =(

Har haft en riktigt bra helg. Idag var jag och barnen och hälsade på kusinerna i Tibro en sväng. Fredrik har varit iväg och dykt uppe i Örebro.

Kollade på bästa filmen genom tiderna, Sin City, igår. Så grymt bra! Ett riktigt konstverk! Och kolla bara på rollistan, hur får man med SÅ många kända superskådisar i en och samma film???

2 kommentarer:

  1. ja det va roligt att ni kom å hälsade på.. hoppas det går vägen i morgon.. och sin city e verkligen världsklass... den e ju as bra den filmen..
    hade gött å jag håller tummarna för dig under morgondagen.. kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra helg! Kul för Fredrik att få komma iväg och dyka! Ha nu en skön söndagkväll!

    Kramar i mängder till dig och din familj!

    SvaraRadera