3 november 2011

30 dagar med 30 Days pillerna

Ja, idag har jag ätit 30 Days i 30 dagar. Jag är både nöjd och besviken på samma gång.
Min mage har mått väldigt bra med dessa piller (så skönt!) men jag har inte gått ner något alls i vikt.
Däremot har jag blivit av med 5 cm runt midjan, 3 cm runt magen och 1 cm runt höften. Hur nu detta gått till UTAN att jag blivit av med någon vikt, men men...pillerna utlovar INGEN viktnedgång, utan att du ska gå ner en till två storlekar i kläder. Och en storlek har jag nog allt gått ner.

Men men, har bara tränat 2 ggr under dessa 30 dagar, inte ens promenader har det blivit så resultatet hade ju självklart kunnat vara mycket bättre!

Nu blir det mera hårda tag fram över. Ska försöka gå ner så mycket som möjligt inför nyår. Kommer hålla er informerade om hur det går. SKA verkligen försöka hålla mig frisk nu så jag kan se till att träna i alla fall 2 ggr i veckan, och sen sluta äta godis och chips! Det kommer nog göra susen!

Idag är jag fortfarande sjuk. Fredrik är hemma och tar hand om barnen, samtidigt som han byter tak på drängstugan. Han är helt otrolig! Önskar jag kunde ha häften av hans energi!

Ska tillbaka till banken på måndag, dom gav mig ett nej, men jag får EN chans till på måndag att övertala dom att låna ut pengar till mig. Håll tummarna för mig då!

1 kommentar:

  1. hoppas det kommer gå bra på måndag, är det handelsbanken då? Hoppas även att du ska bli frisk, bli kvitt ciggen och kunna komma ner till den vikt du trivs i =) Många kramar

    SvaraRadera