15 november 2011

helt slut...

Har fått så mycket gjort de senaste dagarna. Är helt slut nu. Ska gå och lägga mig redan....(klockan är bara 19.30, men jag orkar inte vara vaken längre). Har fixat med så mycket idag inför starten av min butik. Loggan är också klar, lägger upp den här så ni får se!

Har beställt massor idag, betalat företagets första faktura, och dessutom fått lägga företagets första kvitto till den blivande samlingen. Tack och lov ska jag redovisa varje månad så det aldrig hinner bli för mycket papper och kvitton att gå igenom. Blir bra!

God natt på er

5 kommentarer:

  1. Wow,snygg logga/Kram

    SvaraRadera
  2. Ja loggan e ju sketa göra snygg :) såå roligt att det satt fart:) skoj å komma igång.. kram

    SvaraRadera
  3. Jätte snygg logga och det ska bli roligt att komma på premiäröppningen!! Bara jag får veta några dagar i förväg så det går att planera in med barnvakt och annat :) Ha det gott och ta hand om er!

    Kramar till er!

    SvaraRadera
  4. Jag öppnar lördagen den 10 dec kl. 11-16 =)

    SvaraRadera
  5. jag ska verkligen försöka komma, kanske kan ta med ett gäng från utbildningen =)kramar

    SvaraRadera