20 februari 2015

Två veckor senare...

Vikten efter 2 veckor

Veckans mål var att komma under 66 kg och självklart lyckades jag med mitt mål! Känns så underbart! Målet inför nästa fredag är att komma under 65 kg, och det SKA jag bara klara!!! Kanske dags att bjuda på en ny "magbild" nästa fredag också, se om man ärligt kan se någon skillnad redan. 

Vecka 2:
Vikten: 65,5 kg  (-1,4 kg)
Midjan: 80 cm    (-2 cm)
Magen: 96 cm    (-2 cm)
Höften: 101 cm  (-1 cm)

Löpningen:
Dagens personbästa: 2,2 km på 13 min!

Ja, den där milen är fortfarande långt borta, men jag har många månader på mig att jobba upp min uthållighet inom löpningen. Att jag varit rökfri i 1,5 månad gör det möjligt för mig att kunna bygga upp en riktigt bra kondition nu. Känns gött!

Dagens tanke:
Än så länge känns det lite för lätt att gå neråt i vikt. Tänk att jag den 10 januari vägde 70,2 kg! Idag är jag redan nere på 65,5 kg. Nu jäklar ska jag nå min målvikt på 58 kg! Där har jag inte varit på över 7 år!!! Det är dags nu!

Ha en underbar helg! 
Här väntar loppis, 5-års kalas och bio med barnen. 

3 kommentarer:

  1. Du nådde målet denna vecka mé,bra jobbat/Kram

    Pst...
    Såg dig i tv-n såklart,så fin du var ♡ ...

    SvaraRadera
  2. Kul med bio=)Vilken film ska ni se?

    SvaraRadera