27 februari 2015

Tre veckor senare...

Vikten efter 3 veckor

Veckans mål var att komma under 65 kg, men icke! Denna veckan har funkat sådär! Har ätit godis (choklad) varje dag, chips och även pizza. Har visserligen hållit mig mellan 1200-2000 kcal/dag! Trots att jag tränat varje dag så har det ändå inte hänt något på vikten eller måtten. Min dumma kropp är hopplös. Funkar inte maten som den ska så spelar det liksom ingen roll hur hårt jag tränar. 

Vecka 3:
Vikten: 65,5 kg  (+-0)
Midjan: 80 cm    (+-0)
Magen: 96 cm    (+-0)
Höften: 101 cm  (+-0)

Löpningen: 
Dagens personbästa: 3,5 km på 20 min
(förra veckans bästa var: 2,2 km på 13 min)

Ja, min kondition har i alla fall förbättrats riktigt bra under veckan. Nu får jag helt enkelt försöka sköta maten bättre tills nästa fredag och hoppas att vågen visar något på 64 kg då. 

Bara kämpa vidare med träningen!

Dagens tanke:
Tappat motivationen. Har tränat 1-2 timmar per dag, gång, jogga och löpning, ändå har det inte minskat en enda cm på kroppen. Blir så besviken på mig själv. Hatar att min kropp har så sjukt lätt för att gå upp i vikt men så svårt att gå ner i vikt. Måste typ leva på svält för att vikten ska minska! Då orkar man inte träna. Nej, bara kämpa vidare här. Försöka låta bli att äta godis varje dag! Skärpning nu Madde!!!!

Hoppas er helg blir precis som ni tänkt er.
Här väntar kalas av barnens farmor som fyller 64 år i morgon.
Annars vet jag inte riktigt vad vi kommer hitta på denna helg. Träna och äta rätt kanske. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar