13 februari 2015

En vecka senare...

Vikten efter 1 vecka

Mitt mål var att komma under 67 kg tills idag, vilket jag klarade precis! 
Målet inför nästa fredag är att komma under 66 kg. 

Vecka 1:
Vikten: 66,9 kg   (-0,9 kg)
Midjan: 82 cm     (-1 cm)
Magen: 98 cm     (-3,5 cm)
Höften: 102 cm   (-1 cm)

Riktigt nöjd då jag vart sängliggandes största delen av veckan med hög feber vilket gjort att jag inte kunnat träna något alls sedan i måndags. 
Detta innebär att mitt "personbästa" fortfarande är 9 min på löpbandet, distans 1,5 km. 

Hoppas på bättre löptid tills nästa fredag. Om jag bara kunde få vara frisk! 

Dagens tanke: 
Drack vin och Smirnoff ice i lördags. Lade in detta i appen Lifesum och fick en chock! Skrämmande vad mycket Kcal det blev! Funderar seriöst på att bli typ nykterist, i alla fall halvt som halvt. Nu förstår jag varför man alltid går upp så mycket i vikt under sommaren. 

I helgen väntar en liten resa. Mer om det på måndag. 
Önskar er alla en kärleksfull alla hjärtans dag. 

1 kommentar:

  1. Du nådde ditt mål - bravo :)
    Ha en riktigt underbnar alla ♡ -ans helg & resa/Kram

    SvaraRadera