28 februari 2014

Tuffa förbud!

Ny utmaning!

Från och med i morgon ger vi oss (jag och min man Fredrik) in i en ny utmaning vi aldrig testat tidigare. Så spännande, men jobbigt!

Vi har 100% FÖRBUD att äta:
Snacks
Godis
Glass
Fikabröd
Tårta
Nötter
Kakor
Chips
Popcorn
med mer....

Under HELA mars månad! 31 dagar! 



Kanske inte låter så tufft för många av er, men för en sockermissbrukare som jag är, blir detta bland det tuffaste jag gjort! Just nu äter jag något av ovanstående VARJE dag, utan undantag! pust....blir tufft, men kan nog ge fina resultat på vågen och framför allt fettet på magen.


Så glad att Fredrik ville ställa upp på detta. Blir SÅ mycket enklare om vi är två om detta. Då kan jag kanske klara av detta. 

Nu kör vi! 



4 kommentarer:

  1. Alltid lättare att vara två - Lycka Till till er/Kram

    SvaraRadera
  2. Detta fixar ni.. Utan ett tvivel i sikte! Hejja hejja!

    SvaraRadera
  3. Det fixar ni:-) jag har lyckats hela februari. Ska köra fram till påsk. Vissa dagar e tuffare än andra. Men det går :-) å jag kämpar ensam crille sitter allt å läskar mig vissa dagar :-) håller tummarna. Kram Emelie

    SvaraRadera
  4. Popcorn kan ni äta=)
    http://www.expressen.se/halsa/popcorn---nyttigare-an-gronsaker-och-frukt/

    SvaraRadera