12 februari 2014

Sex

Jag är så bra!

Har idag varit rökfri i 6 veckor! Kanonbra! 
Inte ett bloss har jag tagit! Håller dessutom fortfarande andan när jag går förbi någon som röker, både för att slippa passiv rökning och för att inte bli lockad av lukten. 

Jag kanske är lite fånig, men är orolig att passiv rökning ska väcka ett röksug igen. Det gör det kanske inte, men nu har jag mer eller mindre blivit av med själv beroendet. Då vill jag absolut inte riskera att falla dit igen nu, efter en och en halv månad. 

Jag har dessutom fått en bra kondis nu!! Känns toppen!

2 kommentarer:

  1. Jag undrade just vad du skulle skriva om idag.. Men vad du är DUKTIG!!! Grattis till dig! Blir så glad när jag läser hur det går för dig och hur dina tankar går. Bara massa ++++++

    SvaraRadera
  2. ~ Kanon ~ fem ✫ ✫ ✫ ✫ ✫ till Dig ...
    Är så stolt över dig!

    /Kram mamma

    SvaraRadera