19 februari 2014

Otur lr vad?

Bella har gjort som mamma!

Jag har ett ärr under läppen eftersom jag trillade ner från trappan som liten och bet igenom underläppen med mina tänder i underkäken!

Bella har gjort det samma. Hon trillade från en leksakslåda och landade på munnen och bet igenom underläppen. 
Så svullen och värsta otäcka såret på insidan av läppen! I dag ska hon till tandläkaren för att se så inga permanenta tänder skadas.

Själv ligger jag med magsjuka. Får inte ens behålla lite vatten. Usch vad dåligt jag mår! 

2 kommentarer:

  1. Nae..Stackars lilla Bella - Jag minns när du gjorde detta & vi fick åka till akuten & sy - Läkaren sa att nu får du bara äta kallt helst glass du log du.

    Hoppas hennes tänder ser bra & givetvis att du kryar på dig från magsjuka denna hemska sjuka :( & att de andra slipper't !

    /Kryis Kram

    SvaraRadera
  2. Usch då.. Stakkars lilla Bella.. Men vill man se ut som mamma så.. :)) Krya på dig nu vännen.. Kramar

    SvaraRadera