21 december 2011

klänningar

Nu har jag SÅ många snygga klänningar hemma, inköpta på My Dress i Mariestad =)
www.my-dress.se
Nu måste det ju börja bli lite fester så jag får användning för alla mina snygga klänningar!
Men vi har ju först julafton, sen juldagen och nyårsafton! Härligt!

Gick över till grannen (butiken bredvid som drivs av en väldigt trevlig dam som har både kläder och frisörsalong) och överlämnade en julklapp till henne. En handväska som jag tror hon kommer älska!

Idag jobbar jag till 19.00 så Fredrik får hämta barnen. I morgon är det 19.00 som gäller igen. Men fredag stänger jag 18.00 och går då på 3 dagars julledigt. Ska bli skönt! Har då jobbat 14 dagar i rad, så några dagar ledigt kommer behövas. Blir ju inga lugna dagar direkt. Ska försöka hinna baka bröd på fredag kväll, och köttbullar. Sen på lördag blir det att fira jul i Tibro, söndagen ska vi fira jul i Hjo plus Hotellet på kvällen med flera gamla kompisar. Ska bli så roligt!

Kram och god jul till er alla!

1 kommentar:

  1. Oj,verkar som uppdateringen i blogger fungerat dåligt igen har ju missat dina inlägg :(
    Så gulligt av dig att ge "grann butiken" julklapp :)
    Mmmm..Förstår att du har mycke fina klänningar att välja mellan att ha på dig ~ Kul ~
    /Kram

    SvaraRadera