16 december 2011

Fredag och jobbhelg framför mig

Idag är det redan fredag. Veckorna går fort när man jobbar. Nu har jag arbetat i butiken 7 dagar, och har 7 dagar i rad kvar att göra innan det blir 3 dagar jul ledigt. Men det är väldigt roligt att jobba i butiken.
Har även beställt lite mer klänningar plus skor som kommer under nästa veckan, plus lite som kommer i mellandagarna oxå. Roligt!

Säljer inte jättemycket, men får ju tänka på att folk inte har pengar just nu, och alla vet ju inte om att jag har öppnat heller! Det kommer nog, får vi hoppas på. Jag trivs bra i butiken i alla fall och hoppas verkligen att den kommer fungera och gå runt så jag kan ha kvar min butik.

 Har extra öppet nu i helgen:
lördag 10-15
söndag 12-16
Så hoppas vi det kommer många som julhandlar. Har sålt i alla fall 4 julklappar än så länge!

1 kommentar:

  1. Jaa,veckorna går fort nu!
    Jag är supernöjd med min Top & min Tights :)
    Jag kommer & kikar på klänningar i nästa vecka,ska bli roligt!
    Håller tummarna för att din mysiga butik kommer gå bra,Madde/Kram din mamma

    SvaraRadera