11 december 2011

Jobb och mera jobb

Sitter i butiken nu. Söndag...Då alla andra butiker i Mariestad har öppet ALLA dagar fram till julafton så måste ju jag också ha det! Så det blir att jobba 14 dagar i rad! Härligt! Här trappar vi inte upp det försiktigt utan går direkt från att ha varit hemma i snart 3 år till att jobba 7 dagar i veckan!

Älskar att vara här i butiken. Haft flera trevliga kunder idag, inte sålt något än, men det är trevligt att få träffa kunder som är så glada för att jag har öppnat!

Är fortfarande sjuk, och nu dröjer det väl innan jag blir helt frisk när det blir så mycket jobb fram över och ingen vila, men men, får ju tre dagar ledigt över jul, då får jag passa på att vila (ELLER HUR, he he!!!)

Välkomna till My Dress i Mariestad! Öppet ALLA dagar fram till julafton!

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Det var mycket trevligt att se din nyöppnade mysiga butik,Madde och jag återkommer helt klart :)
    Önskar dig ♥-ligt Lycka Till & krya på dig kram från oss Mamma & Micke!

    SvaraRadera
  2. Ta hand om dig bara! Var super mysigt att besöka din fina butik och jag återkommer absolut! Förstår att du trivs!!
    STORT LYCKA TILL!

    Massor ned kramar till dig!

    SvaraRadera