8 augusti 2011

Som vanligt fast annorlunda

Ja, nu är man tillbaka till vardagen efter ett storslaget bröllop, en underbar bröllopsresa på Irland och en veckas semester på västkusten. Idag började Fredrik jobba som vanligt igen, efter att ha haft två och en halv veckas semester. Själv går jag hemma och tar hand om barnen och hemmet (även hästarna såklart).

Känns lite tråkigt, längtar efter att få komma ut och jobba igen. Bara fyra månader kvar, sen får Isabella börja på dagis! Ser jag fram emot.

Allt är som vanligt igen, nästan....heter ju numera Hedenström i efternamn, vilket känns annorlunda. Speciellt när det kommer brev hem till mig där det står Madeleine Hedenström på. Av bara farten gav jag detta kuvert till Fredrik och sa: Detta är till dig.
He he, helt fel! Vänjer mig så småningom.

Ska försöka fixa tackkort från bröllopet också. Får man ju inte glömma!

Nej, nu har jag massa tvätt att vika och lägga i ordning. Fredrik är i garaget och försöker laga vår bil. Hur ska jag annars kunna köra lille Erik till dagmamman i morgon?

2 kommentarer:

  1. Jaaabröllopet var verkligen storslagen och underbart ♥...*Thihi* Tror jag det att det blir annorlunda att ¨få post till Madeleine Hedenström ;)
    Förstår att Bröllopsresan till Irland var speciellt,det vill vi höraer om och se bilder!
    Hoppas Fredrik fixar bilen,håller tummarna...

    /Kram din mamma

    SvaraRadera
  2. Visst var det ett helt fantastiskt bröllop!! Vad roligt att ni haft en skön semester!! Ta hand om er!

    Mängder med kramar till er!

    SvaraRadera