16 augusti 2011

Nu är det över

Eller vad ska jag säga? Alla mina underbara små miniatyrhästar är nu sålda. Här hemma på gården är det alldeles tomt. Ingen som gnäggar åt mig när jag går ut på gårdsplanen, men men....detta var ett beslut jag tänkt igenom länge. Det kanske inte var det jag helst ville, men det som behövde göras. Har man inte tiden och orken så är det bättre att hästarna får hamna hos någon som ger dom tiden och orken. Inte gå här hemma hos mig och bli mer eller mindre försummade.

Vem vet, kanske börjar att avla på hästar igen i framtiden, men inget jag kan lova nu. Får se hur allt utvecklar sig och vart livet bär mig.


2 kommentarer:

  1. Denna förändringen kommer föra med sig något bra i slutändan ska du se. Men förstår att det är tomt! Ta hand om dig!

    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Förstår att det känns tomt,men...Det blir säkert nå't bra i slutändan/Kram Kram

    Pst...Pussa på mormors sötisar
    Erik och Bella ♥

    SvaraRadera