20 maj 2015

Nu räcker det!!

Dra i handbromsen!!

Det skulle jag gjort för ett par veckor sedan, men så blev det inte! Det där ständiga, giftiga tänket: i morgon tar jag tag i det, i morgon och åter igen i morgon. Bara flyttar fram problemen hela tiden. 

Där sitter handbromsen, bara att dra i den, NU!

Nej, nu får det räcka! Vägde mig i morse!!!!! 
Vikt: 64,4 kg!!!  (har gått upp 3,5 kg på 4 veckor!) 

Idag börjar jag ta hand om min kropp igen! Inte flytta fram det till i morgon igen!
UNDER 60 kg tills midsommar! 
Jag bara SKA lyckas denna gången! 

1 kommentar:

  1. Det finns många ggr man tänker äh,jag gör det imorgon,jag gör det sen & så kanske det inte blir av alls,i olika situationer i livet - Tyvärr!

    Jag önskar dig ♡ -ligt Lycka Till & hoppas "handbromsen" håller ....
    /Kram

    SvaraRadera