5 maj 2015

Fortfarande ur fas....

Inget går som det ska!

Nej, här fortsätter mitt katastrofala error.... inget går som jag vill. Har inte ens lust att gå upp ur sängen på dagarna. Deppig, trött, ledsen, ont i kroppen, oförmögen att träna, äter allt precis hela tiden! 
Har inte vågat ställa mig på vågen alls. Sist jag vägde mig var den 24:e april. Då visade den 60,9 kg! Bara 1 kg kvar tills under 60!!!!
Nu gissar jag på att vågen skulle visa runt 64 kg typ. Men men....MÅSTE hitta tillbaka till motivationen, orken och mina rutiner! NU NU NU NU NU!!! Innan jag är tillbaka på 0 igen och får börja om från början. 

Har inte tränat alls sedan den 24:e april. Har så ont i mina smalben, plus mitt vänstra lår. Hoppas att denna vilan kan ta bort smärtan. Hoppas på att kunna sätta igång med träningen nästa vecka igen.


SKA väga mig på fredag, och mäta mig, för att se hur illa skadan är.
Tänkte väl lägga upp vikten och måtten här på bloggen så ni får se hur illa jag skött mig! 

Dags att dra i handbromsen!!!! 

1 kommentar:

  1. Så ledsen för din skull att du mår/känner så här :( ...
    men vet att du klarar att kämpa tbx för du är en kämpe,det var du redan som nyfödd!

    Hoppas träningsvärker ger med sig/Kramar Om

    SvaraRadera