8 maj 2015

13 veckor senare...


Vikten efter 13 veckor

Två veckor ur fas, med överflöd av onyttigheter! Ingen träning heller! USCH!

Vecka 13:
Vikten: 61,6 kg  (+ 0,7 kg)
Midjan: 77 cm    (+-0)
Magen: 93 cm     (+-0)
Höften: 97 cm   (+-0)

Löpningen:
Dagens personbästa på löpband: 10 km på 56:22 
Dagens personbästa utomhus: 10 km på 62 min 

Dagens tanke:
Oj, hade förväntat mig betydligt mer på vågen idag. Trodde jag gått upp minst 3 kg under dessa två deppiga veckor med frosseri utan dess like! Så glad. Nu blev jag peppad att köra vidare! Mitt mål på 58 kg är inte så långt bort som jag trodde när jag klev upp ur sängen i morse! 
Nästa vecka hoppas jag kunna påbörja träningen igen, i alla fall sakta och försiktigt. 


Totalt resultat under dessa 13 veckor:
Vikten: -6,2 kg
Midjan: -6 cm
Magen: -8,5 cm
Höften: -6 cm

1 kommentar:

  1. Åh,va roligt att du är peppad igen & jag hoppas träningen kommer gå bra utan för mycket smärta!
    Ha en underbar helg/Kram Mamma

    SvaraRadera