9 maj 2014

Magen kurrar på vågen!

Första veckan är över!

I dag klev jag upp på vågen igen. Men igår bestämde jag mig för att testa 5:2 dieten som alla säger ska vara så bra och ge så bra resultat. Jag började med en fastedag igår, och ni anar inte hur jobbigt det va! (En fastedag innebär att du ska äta max 500 Kcal.) Jag vaknade flera gånger under natten pga. hunger, och i morse kunde jag ätit en gigantisk hotellfrukost! Självklart gjorde jag inte det. 
Har tänkt fasta varje tisdag och torsdag så får vi se hur detta kommer gå. 

Nu till resultatet:
Startvikt/förra veckan: 65,4 kg
Idag visar vågen:
första veckan: - 1,3 kg! Jag är nöjd!

3 kommentarer:

  1. jag har gått ner 12kilo på denna dieten läser mycket på denna sidan http://5-2dietenrecept.se/sv/ lycke till önskar carro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset/länken. mvh Maddix

      Radera