19 december 2013

Önskelista 2013


Detta önskar jag mig i julklapp

- En go liten kattunge.

Vår avlidne katt, Iggy som krypt ner under täcket hos mig.

- En resa till Thailand.

Jag i Thailand år 2006. Underbar resa!

- Att få bli frisk, är trött på att må som jag vore magsjuk hela tiden.

- En platt mage, så kanske en bukplastik vore en bra julklapp.

- En storvinst på lotto.

- Bergvärme installerad i huset.

- Få växa och bli 15 cm längre.

- En bastu och badtunna.

- SOMMAR! 

Nu hoppas jag innerligt att tomten läser min blogg och kommer med i alla fall två eller tre julklappar som jag önskar mig. Tycker allt att jag varit så snäll så jag är värd det i år. Bara hålla tummarna! 

1 kommentar:

  1. Ooo...Så söt liten Iggy <3
    Hoppas Tomten läser hihi som sagt ...

    /Krya på Dig Kramar!

    SvaraRadera