26 januari 2013

Nu ska dom bort!

Gå ner i vikt!

Vägde mig idag!
Vikt: 68,4 kg
BMI: 26,6

Jag blev glad när jag ställde mig på vågen. Jag var så säker på att jag gått upp över 70 kg igen då jag ätit massa gott nästan varje dag sedan julen, men inte ett gram hade jag lagt på mig! Gött!

Nu ska jag börja väga mig varje lördag så får vi se hur det går. Ska införa lördagsgodis, och endast på lördagar! Nu är det skärpning! Sommaren närmar sig, och jag skulle så gärna våga visa mig i bikini i sommar. Det va för många år sedan sist...minns knappt...kanske 2008 sist...dags att ändra på detta! Visst, jag kan glädja mig åt de 20 kg jag blivit av med under de senaste två åren, men fortfarande 10 kg kvar! De sista jobbigaste kilona!

2 kommentarer:

  1. Wow,det var bra gjort att inte gå upp nåät i Jul de allra flesta brukar ju göra det~Bravo!Detta kommer gå bra & till sommaren kan du shoppa snygga bikinis/Kram Kram

    SvaraRadera