9 januari 2013

Mitt 2012

Mycket intressant hände under 2012!

- Jag slutade röka
- Jag stängde min butik My Dress
- jag sålde alla mina hästar
- Vi flyttade till Sveavägen 2 i HJO
- Vi lämnade kvar katterna på gården i Mariestad
- Vi reste till Budapest
- Jag började röka igen
- Barnen började på Hammarns dagis i Hjo
- Jag fick jobb på Systrarna Odhs hemtjänst som städerska
- Fredriks föräldrar skilde sig och flyttade isär
- Vi byggde ett nytt kök (vårt dröm kök)
- Vi påbörjade renoveringen av hallen och gästrummet

2 kommentarer:

  1. Mmmm...Ett händelserikt år/Kram & go fortsättning på 2013!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har insett att det händer lite FÖR mycket runt oss varje år! Det får ta och lugna ner sig lite. Stadga sig och få någon fast rutin i vardagen istället för att detta velande och ändrande hela tiden. (men så länge det ändras till det bättre så ska man inte klaga)

      Radera