5 juli 2012

Vem får man ha sex med??

Hört talas om frikort?
Det innebär personer som du får ha sex med EN gång utan att det räknas som otrohet. Oftast är det personer som man VET att man aldrig kommer få minsta lilla kindpuss utav, som typ Brad Pitt. Är troligen därför vi kan gå med på att ge dessa frikort eftersom vi redan vet att det aldrig kommer hända.

Sen tycker inte jag att det bara har med utseendet att göra, sexigheten alltså. Jag skulle aldrig kunna ha sex med en kille (hur snygg han än är) om han helt saknade humor och hjärnceller. (tur att Fredrik både är snygg, smart och full av humor!)

Så till "min" lista över frikort:

Jhonny Depp...
Vanligt frikort, charmig o snygg, men undrar ifall jag verkligen skulle ha sex med honom IRL om jag fick chansen, kanske, eller?

Christian Bale...
Tänk dig själv att ha sex med självaste Batman på något hustak i New York!

Leonardo DiCaprio...
Utstrålar intelligens, mogen manlighet och dessutom snygg.

Om Fredrik skulle ge mig ett frikort skulle det säkert bli typ Snoop Dogg eller Timbuktu (skulle aldrig kunna ha sex med en kille som pratar skånska, värsta dialekten som finns, så osexig)...alltså Fredrik skulle då få som frikort från mig typ...ja du...svårt!
Kanske Cameron Diaz och Megan Fox.

Tycker ni det är ok med frikort? Själv anser jag det fortfarande som otrohet. Man har inte rätt att ha sex med någon annan bara för att personen är känd! Skulle ni förlåta er kille om han hamnade i säng med en annan kvinna om denna kvinna råkade vara Angelina Jolie? Skulle ni förlåta om denna kvinna var en av era bästa vänner istället? (vissa kan ju dela allt vänner emellan)
Ska man någonsin förlåta otrohet?

Något att tänka på ute i solskenet denna underbara dag!

2 kommentarer:

  1. Jag skulle aldrig låta Alexander få ett frikort, jag hatar otrohet men din lista där var ju inte helt fel och i synnerhet inte batman som är såååå jävla snygg!
    SV: Duktig du är en hel mil är ju jätte långt, riktigt bra jobbat vännen!! Tack för dina fina ord, du är såå snäll! Massa kramar <3<3

    SvaraRadera
  2. Jag skulle kunna ge Fredrik frikort gör jag vill tro att han aldrig skulle använda dom även om han fick chansen. Jag litar på han till 100%. Hur man än vänder o vrider på det så är otrohet alltid otrohet, men snart är ju både du o jag snyggare o sexigare än både Megan Fox och Angelina Jolie så våra killar behöver ju inga frikort!!! ;)

    SvaraRadera