24 juli 2012

Tårar

Idag är det riktigt tungt...
Ligger och gråter mig till sömns...

Fått veta att en vän/kund somnat in, helt oväntat och oförklarligt. Påminner om att man borde vara rädd om dom man har som betyder mycket. Livet är på tok för ömtåligt och allt kan ryckas ifrån en när man minst anar det. Lider med hans tre tonårs döttrar och hans underbara föräldrar, fy för att förlora sitt barn så. Tänker även på hans granne och bästa vän, vilken saknad, vilket tomrum han lämnar efter sig.

Dagen har varit tuff med barnen ( Fredrik är fortfarande i Norge ) och Erik har varit så elak mot mig. Han skriker på mig, sparkar och slår mig hela tiden, kastar saker omkring sig och på mig, river mig, drar i mina kläder och vägrar till och med byta blöja, eller sova...
Tror han saknar sig pappa...snyft. Men när jag bröt ihop i tårar så kom han och kramade mig försiktigt. Nu ligger han här bredvid mig i sängen och sover.

Hoppas att väldigt få dagar i mitt liv kommer vara så jobbiga som denna varit.

Hoppas jag kan bjuda på ett roligare inlägg i morgon.
God natt

3 kommentarer:

  1. Mmmm...Tungt/Kramar Om & säger natti natti ZzzzZzz gott!

    SvaraRadera
  2. Jag beklagar! Skickar styrkekramar ♡

    SvaraRadera
  3. Beklagar verkligen, vad tragiskt.. Hoppas Erik är snällare idag mot dig. Härligt att det är onsdag, då maken kommer hem. DU gör ett bra jobb med barnen Madde. Ta hand om er och ha en trevlig helg. Många kramar o styrkekramar..

    SvaraRadera