26 mars 2015

Nya kläder på väg!

Träningskläder! 

Har beställt nya träningskläder från Sporta more på nätet. 
Stort utbud och vettiga priser! 
Nu kommer jag kunna springa ännu snabbare!
Om inte annat vara riktigt snygg när jag ger mig ut och springer! 

Tröja 199:-

Träningsthights 179:-

Jag är SÅ nervös inför morgondagen! Är rädd att vågen och måttbandet kommer visa plus! 
Denna veckan har inte maten funkat bra alls. Träningen har gått bra fram tills idag då jag har ont i halsen och lite feber. Får verkligen försöka skärpa till mig nu och hoppas att skadan är lätt fixad. 

2 kommentarer:

  1. Snyggt ♡ ...
    Sportamore är riktigt bra,har skickat efter till Micke där :)
    Ett stort + att det är fri frakt & retur!

    /Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och jag hoppas den där platta, fina magen medföljer byxorna! Då blir jag överlycklig! Men ska väl inte räkna med det, inte för 179:-!!!
      Hälsa Micke!

      Radera