27 mars 2015

7 veckor senare...

Vikten efter 7 veckor

Säger bara SUCK! Får helt enkelt försöka kämpa på, bita ihop och hoppas på att denna veckans hårda träning ger resultat nästa invägning istället.

Vecka 7:
Vikten: 63,9 kg  (+-0)
Midjan: 78 cm    (+-0)
Magen: 94 cm     (+-0)
Höften: 99 cm   (+-0)

Löpningen:
Har inte försökt mig på milen igen. Så mitt "rekord" står still.
Dagens personbästa: 10 km på 69 min
(Får se när jag försöker slå detta)

Dagens tanke:
Jag blir så trött på min kropp! Lite lite fusk så händer INGET! Jag har legat på Kcal underskott hela veckan, tränat riktigt mycket, men fuskat med pizza ena dagen, sen lite fikabröd och godis också. Träningen borde ha kompenserat för dessa extra kcal utan tvekan, men men….Antar att man inte kan träna bort en dålig diet.
Ska försöka sköta maten bättre denna veckan och hålla tummarna för att det blir mycket minus nästa fredag. Behöver kompenseras för dessa +-0 veckor!!!!


Totalt resultat under dessa 7 veckor:
Vikten: -3,9 kg
Midjan: -5 cm
Magen: -7,5 cm
Höften: -4 cm

1 kommentar:

  1. Förstår din *Suck,men...
    Bara ta nya tag & kämpa,vet att du har det i dig & Du....Kanon med rökningen har såklart sett i Insta/Kram & ha en underbar helg!

    SvaraRadera