20 mars 2015

6 veckor senare….

Vikten efter 6 veckor

Äntligen släpper det och både vågen och måtten visar minus!
Nästa vecka ska jag försöka bjuda på en magbild igen så får vi se om det faktiskt syns någon skillnad. 

Vecka 6:
Vikten: 63,9 kg  (-1,1)
Midjan: 78 cm    (-1 cm)
Magen: 94 cm     (-2 cm)
Höften: 99 cm   (-1 cm)

Löpningen:
Har inte försökt mig på milen igen. Så mitt "rekord" står still.
Dagens personbästa: 10 km på 69 min
(Får se när jag försöker slå detta)

Dagens tanke:
Jag är så nöjd med denna veckans resultat. Jag både ser och känner att kroppen krympt. En underbar känsla som ger så mycket motivation så nu ska jag sätta barnen framför en film och själv ställa mig på löpbandet en stund! 
Jag har unnat mig lite choklad till eftermiddagskaffet i stort sett varje dag denna veckan, och resultatet visar klart och tydligt att en liten chokladbit inte skadar, men bara om man kan hålla sig till en liten bit! 
Mitt mål för nästa fredag är minus 0,5 kg på vågen (minst) !!!


Totalt resultat under dessa 6 veckor:
Vikten: -3,9 kg
Midjan: -5 cm
Magen: -7,5 cm
Höften: -4 cm

2 kommentarer:

  1. Åh,så härligt & lycka till med ditt "nya" Liv ♡ ...
    /Kram pårej & ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  2. Helt underbart att läsa! Kramar Ellenor

    SvaraRadera