13 mars 2015

Fem veckor senare….

Vikten efter 5 veckor
Vad gör jag för fel? Sköter maten, dricker mitt vatten, äter min omega 3 och tränar. Ändå vill det inte visa sig på vågen. suck….tur att konditionen blir bättre och bättre i alla fall.

Vecka 5:
Vikten: 65,0 kg  (-0,1)
Midjan: 79 cm    (-1 cm)
Magen: 96 cm     (+-0)
Höften: 100 cm   (-1 cm)

Löpningen:
Har inte försökt mig på milen igen. Så mitt "rekord" står still.
Dagens personbästa: 10 km på 69 min
(Får se när jag försöker slå detta)

Dagens tanke:
Det var en motgång att se vågens resultat idag. Jag blev så ledsen och besviken. Hatar mig kropp, hatar min mage. Tack och lov så visade måttbandet att något hade hänt, och träningen visar att den gör nytta genom att jag känner mig mer uthållig, starkare och smidigare. Ska försöka hålla motivationen uppe nu och fortsätta. Hoppas vågen visar mer minus nästa fredag. 


Totalt resultat under dessa 5 veckor:
Vikten: -2,8 kg
Midjan: -4 cm
Magen: -5,5 cm
Höften: -3 cm

2 kommentarer:

  1. Det är trots allt måtten som räknas så jag tycker detta är bra=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, måste intala mig själv att det är vad måttbandet och kläderna säger som räknas. Och självklart hur man mår rent fysiskt.

      Radera