9 mars 2013

Jaha, vikten igen

Fusk under veckan!

Jag är väldigt nöjd med veckans resultat med tanke på att jag ätit bland annat:
- fyra semlor
- pizza
- chips
Under veckans gång.

Trots det visade vågen: 66,5 kg!!!
Jag har alltså gått ner 0,9 kg. Känns så bra! Nästan ett helt kilo. Det går åt rätt håll här i alla fall.

Ikväll blir det tjejfest med smink och mode tema. Ser jag fram emot SÅ mycket!

På söndag ska jag sluta röka.....får se hur det kommer gå. Sist jag slutade gick jag upp 10 kg på bara några få månader. Det får INTE hända denna gång!!!! Det får li strikt diet de närmaste veckorna. Önska mig lycka till.

Ha en underbar lördag. Lovar att bjuda på lite bilder från tjejfesten i morgon.

2 kommentarer:

  1. Så skojsigt med Tejfest med smink & modetema ikväll:)
    Självklart önskar jag dig Lycka Till med att Fimpa/Ha det så trevligt på tjejfesten & jag ser fram emot bilderna hihi många kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. det e nog Vemman som gör det för jag går oxå ner i vikt.. den e ju kanon å dricka. gött å sluta röka:) har inte rökt på fyra månader nu känns jätte gött å inget snus på två veckor:) kram

    SvaraRadera