8 december 2012

OJ OJ vilken kväll!!!

Hemma från Mössebergs Kurort i Falköping. 
Bästa julbordsmiglet anordnat av Falköpings Event!! 

Stort tack till Anna och Annika! Vilken dag och kväll, och SUPER STOR goodiebag!!!! Se bilderna längre ner, ni kommer ångra att ni inte följde med! Fick med tre fina vinster hem också. Så roligt! 

Julbordet var otroligt gott och välordnat. Underbar personal på kurorten och restaurangen. Underbart traditionellt julbord med SÅ mycket gott, speciellt allt julgodis, he he. 

Kolla in Goodiebagen vi alla fick! 

 Goodiebag del 1, blandning av massa bra saker, tvål, handdukar, ansiktsmask mm.
  
Goodiebag del 2, bara ÄLSKAR mitt nya handsfree till Iphone från g-EAR, ser ut som ett snyggt halsband, sen benvärmare till Bella och en snygg reflex mm.

Goodiebag del 3, Snygg julstjärna, DVD film, strössel som ser ut som julgranar, ett smycke mm.

Goodiebag del 4. bok, tröja till Erik, glögg, sköljmedel, Ajax nya medel, fint hjärta mm

Fatta vad mycket vi fick!!! Blev TRE påsar, så tungt var det att bära ut allt till bilen sen. Som rena julafton för oss alla. Roligt. STORT tack till alla sponsorer. 

Nu till mina VINSTER! 

Jag vann snygga herrsmycken från Edblad, Spelet Bezzerwizzer och ett par hörselskydd till lilla Bella. 

Frida följde med mig idag också. Hon vann också tre saker. Samma som mig (lustigt nog, he he) Spelet. hörselskydd till hennes son och Dam smycken från Edblad. Så snygga! 
Fridas ena vinst. Så fina smycken, två halsband, en ring, ett par örhängen och ett armband. 

Och nu till MÄSSAN!
Klar att jag shoppade lite på mässan också. Fyndade en shaker från Tupperware. Sen köpte jag en mössa till Erik och en till Bella. SÅ söta!!! 

Mössorna jag köpte från Mollymys, söta va? 

MÅSTE oxå säga....I morgon kommer jag lägga ut bilder på köket som nu är klart. Ska bara få tummen ur att ladda in bilderna i datorn och få upp dom här. 

3 kommentarer:

  1. Tack för en super trevlig dag! :) klart jag hänger med på nästa ;)

    SvaraRadera
  2. Jaa,det var fantastiskt & vilket bra inlägg du gjort...
    Grattis till dina fina Vinster & 1000-Tack för att du körde/Kram Mamma

    SvaraRadera
  3. Jätte fint inlägg och visst var det en bra em/kväll. Kul att ni är nöjda med era vinster och goodiebagsen :) Kul att ni gärna återkommer.

    Kram till er!

    SvaraRadera