7 januari 2014

En vecka!!!!

SÅ jobbigt!!!!

Ja, nu är jag igång igen....slutar röka! 
Idag är det 7:e dagen utan cigaretter.

Jag använder inget hjälpmedel alls. Inget nicotinell eller liknande. Har inte trappat ner eller så heller. Slutar rakt av! Tufft, jobbigt....men måste bli kvitt skiten nu!

Pendlar hela tiden mellan att svettas och frysa (även på nätterna), har mardrömmar och för övrigt allmänt irriterad, trött och sur. Men vet att det går över. Bara min omgivning står ut med mig tills dess. 

Klart att jag är sugen, vill åka och köpa cigg, men en stor del av mig vill INTE. Men vissa stunder mår jag skit. Så deppig, vill bara skjuta mig i huvudet så allt är över. Suck.....

Jaja, nu vet ni vad jag kämpar med i min ensamhet för tillfället. 

Do not cross my way, you may regret it. Just let me suffer in the dark alone. 

3 kommentarer:

  1. Usch låter inget vidare att må så,men jag tror du lyckas denna ggr/Sluta rökakram från mig som håller tummarna

    SvaraRadera
  2. det kommer du fixa ska du se:) fast suget kommer kanske aldrig försvinna som många säger att det gör. men man får kämpa på.:)
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat vännen!! Du är fantastisk på alla vis!! Detta klarar du :) Många kramar och lycka till =)

    SvaraRadera