13 februari 2012

en underbar helg!!

Tyvärr glömde jag helt bort att ta kort i helgen, typiskt mig....

Men vi hade en perfekt och helt underbar helg!! Finns knappt ord för det!! Relaxen var superbra, sen maten!!! MATEN!!! Andreas Ekdahl hade lagat en tacopaj som var SÅ god!!
Efter maten spelade vi TV-spelet Lips, så roligt! Vi avslutade kvällen på den nya nattklubben i Skövde som heter Pitchers. Grymt bra o lyckat! Önskar att varje lördag kunde vara som denna.

Nu är det måndag och jag sitter i butiken igen. Ikväll ska jag titta på min syrra i Familjen Annorlunda. Ska bli roligt! En TV-kväll med Fredrik. Mysigt!

I morgon kommer mina ston hem. Någon gång på eftermiddagen, så får ha butiken stängd en stund då...tyvärr.

Har idag varit rökfri i 37 dagar, och kan stolt säga att jag knappt tänkte på cigg i helgen trots krogen!!

2 kommentarer:

  1. Nä,synd att du glömde ta foto....
    Verkar vart en underbar helg ~ härligt ~
    Ja!Här blir det FA mé *thihi* så roligt att se & höra :)

    Waoo är Imponerad,inte ens en tanke på cigg BRAVO!
    Men,så mysigt att de små stona kommer hem,hoppas allt går bra/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Roligt att ni ska se på oss... hoppas att vi inte göt bort oss för mycket :)
    Kul att få hem ston igen :)
    Toppen att du hållit dig rökfri så länge :) Du är super duktig!

    Massor med kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera